Abaza Peynirli Antrikot Dilimleri

Selamlar,

Bugünkü iftar yemeği tarifiniz de benden olsun istedim..

Tadınız reçel tadında olsun her daim..(Belki akrabalar bu fotoğrafı görüp bize reçel gönderirler..Duy sesimi Trabzonnnn!..)

Torasan İnciri Reçeli
(Hiç sevmem ama baba çok sever yemeklerin arkasından..))

Malum sıcaklardan dolayı pek yemek pişirmiyoruz mutfağımızda,aniden gelen olursa da apar topar bu tür pratik et yemekleri hazırlıyoruz.Bir nevi kurtarıcımız oluyor diyebilirim..

Mesela,her akşam kahvaltı yapılıyor,veya ona benzer hafif yiyecekler seçiliyor..Tatlı ise,ramazan'ın baş tacı güllaç eksik olmuyor masamızdan..Kendileri ile oldum olası pek aram yoktur,tadını bile merak etmiyorum.Garipmiyim neyim anlamadım,olmayacak yemekleri (abur-cuburları )seviyorum..Her gece siğara böreği olsa asla hayır diyemiyorum (zaten hiç de olmuyor ya)..Hatta arkadaşlarla yemeğe çıktığımızda ilk işim siğara böreği istemek oluyor,bu yüzden de adım börekciye çıktı.
Lafı uzatmadan tarife geçeyim zira yemek soğumaya başladı bilem..)

kaşarlı antrikot

Antrikotlar tavada iyice pişirilip bir servis tabağına alınır.

Aynı yağ da halka soğanlar çevrilip bırakılır.

Eğer tavadaki yağ çok yanmamışsa, etler aynı tavaya konulup üzerlerine peynir dilimleri konulup kekik ve pulbiber serpiştirilir.Ardından tavaya minicik su eklenip tavanın kapağı kapatılıp peynirler eriyene kadar pişirilir.

Servis edilirken etlerin üzerine bir tane soğan halkası konulur.

Sıcak yenilirse çok lezzetli olur,soğuyunca peyniri donabilir..Bilginize.

Not:1-Yanına ister haşlanmış veya kızartılmış patates dilimleri,istenirse sotelenmiş sebze ekleyebilirsiniz..Tercih sizlerin arkadaşlar!


Not:2-Abaza peyniri yerine farklı peynirler kullanabilirsiniz,yeterki eriyen peynir olsun..

Hayırlı iftarlar şimdiden..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler