PATATESLI ACIK PIDE


Oktayusta'ya ait güzel bir tarifi bu haftaki PDCS etkinligi icin http://susamcorekotu.blogcu.com/ arkadasima göndermek istiyorum. Oglum Serhan, patatesli hamur islerini cok sevdiginden bircok patatesli tarifler denemeye calisiyorum. Bu tarif patatesi sevenler icin iyi bir alternatif olabilir..
Arkadasima kolay gelsin diyor ve tarife geciyorum.

Malzemeler:


4 su bardagi un
1 su bardagi süt
1 paket yasmaya
1 corba kasigi tereyagi
1 tatli kasigi tuz
1 corba kasigi kuru reyhan (ben koymadim, patateste kurunaneyi tercih ediyorum)
alabildigi kadar su
İç harci için:
5 patates
2 sogan
2 biber
tuz, karabiber
pulbiber
maydanoz
yumurta sarisi

Yapilisi:

Karistirma kabina 4 su bardagi unu alın. Üzerine tuz ilave edin. Unun ortasina 1 paket yas maya ilave edin. Mayanin üzerine 1 su bardagi süt, tereyagi ilave edip ilk önce mayayi eritin. Daha sonra un ile beraber yogurup bir hamur elde edin. Üzerine kuru reyhan ilave edin. Hamuru bezelere ayirin. Bezeleri firin tepsisine alin ve hamurlari elinizle yuvarlak olarak açin.
İc harci icin 5 adet patatesi haslayin ve kesin. Soganlari yemeklik kesin. Biberleri kesin. Tavaya sogani ve biberleri alip kavurun. Üzerine patatesleri ilave edin.Üzerine tuz, karabiber, pulbiber ilave edip karistirin. Hamurlarin üzerine iç harctan paylastirin. Hamurun kenarlarina yumurta sarisi sürün. Önceden isitilmis 180 derecelik firinda pisirin.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler