Pelteli Bisküviler

Günaydın canlarımm... Bu sabah sizlere bulutlu bir havadan ve hasta hasta merhaba diyorum!!!! Bayram öncesi bu ne böyle anlamadım ama ne yazıkki hasta oldum!!!
Geç de olsa Mübarek Kadir Gecemiz Mübarek Olsun canlarım...Papatyam ve ASlıcığım dün akşam bana mesaj attıklarında parmağımı kıpırdatacak halim yoktu ki hala yok.. sanırım öğlene kalmaz evin yolunu tutarım ben....
Bayram geliyor mübarek Ramazan Ayının son günlerini yaşıyoruz.. Ufak ufak çalışmalar başladı..Sizlere bayram şekerinin yanında hoş bir ikramlık tarifi vereceğim bugün..Bizim ev halkı çok beğendiler..Üstelik her türlü meyvenin peltesi ile yapabilirsiniz.. Alternatifler çok fazla.. Ben geçenlerde yaptığım Kavun Pelteli Kedidili Pastamdan artan kavun peltesi ile yaptım.. buyrun bakın..

Malzemeler:
2 paket petit beurre bisküvi
Mevye peltesi (tarif için tıklayın)

Yapılışı:
Hazırlnamış ve soğumuş olan meyve peltesini bir  bisküvinin üzerine bolca sürüp üzerine ikincisini yapıştırılır ve servis tabağına sıralanır..Tercihen üzerlerine çikolata sos da gezdirebilirsiniz..

İşte bu kadar!!!! Deneyin beğeneceksiniz.. Özellikle çocuklar için nefis bir alternatif!!!

Afiyet bal şeker olsun!!!
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler