CUPCAKE FESTIVALI-CREMEOLE'LI CUPCAKE'LER


Bu ayki Yaman etkinligi, Cupcake festivali, ev sahibesi ise http://hayatintatlari.blogspot.com/ dan sevgili Zerrin. Ben de arkadasima resimdeki gördügünüz cupcake'leri yolluyorum. Gecenlerde dolaplari toparlarken cremeole paketinde son kullanma tarihinin az kaldigini gördügümde bunu degerlendirmek icin internette cremeoleli tarif aramaya koyuldum. http://mutfakmelegi.blogcu.com/ sitesinde harika cupcakeleri görünce onlari yapmaya karar verdim ve sonuc da harika oldu. Arkadasima güzel paylasimi icin tesekkür ediyorum. Zerrin arkadasima da etkinlikte basarilar diliyorum. Tarifi aynen aktariyorum.
Malzemeler.
2 adet yumurta
4 kahve fincanı tozşeker (buradaki sekerler daha tatli oldugundan yarisindan biraz daha fazla koydum)
2 kahve fincanı sıvı yağ
2 kahve fincanı yoğurt
6 kahve fincanı un
1 paket kabartma tozu
3 yemek kaşığı kakao
2 su bardağı soğuk süt
1 paket Çikolatalı Creme ole
Yapilisi:

Fırınımızı 180 dereceye getirip ısıtmaya başlayalım. Muffin kalıbımızın içine muffin kağıtlarını koyup hazırlayalım.
Şeker ve yumurtaları şekerler eriyinceye kadar çırpalım. Daha sonra içine önce yoğurdu sonra sıvı yağı ekleyelim ve şöyle bir çırpalım.
Ayrı bir kaba unu ve kabartma tozunu birlikte eleyelim içine kakaoyu ekleyelim ve yumurtalı karışımımıza ilave edelim.
Muffin kalıplarımızın içerisine yarısı dolacak kadar karışımdan dökelim. Üzerileri kızarana kadar önceden ısıttığımız fırınımızda yaklaşık 40 dakika pişirelim.
2 bardak soğuk süt ile creme oleyi hazırlayalım ve muffinleri pişirip soğutana dek buzdolabında bekletelim.
Soğuyan muffinlerin üzerini bıçak ile hafif oyuk bir şekilde keselim. ( Çıkan parçaları daha sonra ay çöreği veya truff yapmak için saklayabilirsiniz) Krema sıkma torbasına creme oleyi doldurarak muffinlerin üzerine sıkalım. Dilediğimiz gibi süsleyelim.
AFIYET OLSUN!
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler