Elif Nisa'min Mevludu


SAM_4685Merhabalar..
Uzun uzun aralar vererek geliyorum yine bloğuma ama büyüyen kızımla daha çok ilgilenmem gerekiyor.. İlgilenmezsek kızıyor zaten :)
Bugün geçtiğimiz hafta yaptığımız mevlütümüzün detayları var.. Allah kabul etsin, herşeyiyle içime sinen güzel bir buluşma oldu..
Papatyam elleriyle hazırladı şeker sepetimizi, şekerlerimizi ve magnetlerimizi.. Herbiri el emeği göznuru.. Birkez daha teşekkür ediyorum papatyama buradan :) Herşeyi ona bıraktım hazırlık aşamasında ve bu kadar olurdu dedim gördüğümde...
Misafirlerimize ikram olarak, Tavuklu pilav, yaprak sarma, pasta ve şeker hamurlu kurabiyeler hazırladım..
Pastamız;
SAM_4730
Şekerhamurlu kurabiyelerimiz;
SAM_4734Şeker kutularımız;
SAM_4686Magnetlerimiz; SAM_4684

Daha nice güzel kutlamalarda buluşmak dileği ile..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler