Hamur Kızartma



Herkese merhaba,


Bugün sabah çok erken uyandık. Bebe bugün avrasya maratonu dolayısı ile arkadaşları ile sözleşmiş köprüyü yürüyerek geçmek üzere.Onu yolcu ettikten sonra da bir daha yatmadım.O nedenle uzun uzun bir gün yaşadım.Çok şükür bahar tadında çok güzel bir gündü.Biraz evle ilgilendim,babanga ile sahile indik,kahvaltı ettik derken eve döndüğümde kendimi attım koltuğa bir güzel uyumuşum.Uyandığımda ilk aklıma gelen hamur kızartmak oldu.O kadar çok canım istedi ki girdim mutfağa;




1 yumurta


1 paket kabartma tozu


3 yemek kaşığı yoğurt


sevgili Aysun'cuğumun mis gibi sütünün üzerinden topladığım kaymak


biraz tuz,un ve su ile kek hamuru kıvamında bir hamur hazırladım ve kaşık kaşık kızgın yağda kızarttım.Bir de üzerine sarımsaklı yoğurt ile kırmızı biberli tereyağ gezdirdim.




Nasıl güzel geldi anlatamam.Akşamüstü çayın yanına yapıp yoğurtsuz peynir ve zeytinle de nefis bir atıştırmalık bence


Herkese sağlıklı,mutlu güzel bir hafta dilerim.


Sevgiyle kalın


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler