SÜRPRIZ KURABIYE

Tarifini http://zehra50.blogspot.com/ dan aldigim bu kurabiyeler cok lezzetli oluyor, denemek isteyene tavsiye ederim. Ve yine bu tarifi de PDCS-48 Etkinligi icin http://elzemhobby.blogspot.com/ a gönderiyorum. Arkadasimiza kolay gelsin deyip kendime göre bazi degisiklik yaptim ama tarifimi aynen zehra50 arkadasimin anlatimiyla veriyorum.

Malzemeler:

5 yemek kasigi tereyagi
1 cay bardagi pudrasekeri
1 cay bardagi süt
1 cay bardagi siviyag
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
aldigi kadar un
ARZUYA GORE!!!! 1 corba kasigi kakao,
1 tatli kasigi zencefil (koymadim)
1 tatli kasigi tarcin
kullanabilirsiniz 3 esit parcaya ayirdiginiz hamur parcalarinda...

IC MALZEMESI:2 su bardagi hindistan cevizi
3 corba kadigi ince antep fistigi
200gr lor peyniri(250 grRICOTTA Italyan peyniri)
1 cay bardagi pudra sekeri
1 portakal kabugu rendesi (ben koymadim)
1 su bardagi iri ceviz

ÜZERINE:
200gr bitter cikolata
150 gr beyaz cikolata
1 kahve fincani kirik findik ici
1 kahve fincani hindistan cevizi
1 kahve fincani antep fistigiveya file badem

HAZIRLANISI:
Once hamuru yogurmak icin bir legene oda isisindaki yumusak tereyagini, pudra sekerini alip guzelce yogurun. Sonra siviyagi, sütü, vanilyayi katin.En son un yavas yavas ilave edilirken kabartma tozu da ilave edilip yogrulur yumusak bir hamur yapin.hamur 3 esit parcaya ayirin ve parcanin birine kakao katip yogurun, digerine zencefil katip yogurun diger parcayi da ben sade olarak biraktim.Biraz dinlendirdim.
Simdide ic malzemeyi hazirlayin. Bir legene hindistan cevizini bosaltin daha sonra ricotta peynirini ilave edin, ,pudra sekerini ve iri cekilmis cevizi ve portakal kabugu rendesini toz antep fistigini da ilave edip güzelce yogurun ic malzeme de hamur kivamini aldi. Hamuru alip esit büyüklükte toplar yapin,cevizden az kücük olacak sekilde toplar hazirladiktan sonra, ic malzemeden de ayni sayida minik toplar yapin daha sonra hamurdan yapilan toplari merdaneyle veya avuc icine konup bastirilarak acip inceltin. Bir cay tabagi büyüklügünde actiktan sonra hazirlanan ic malzemeyi ortasina koyup kenarlarini üzerine kapatin ve kapatilan kismi alta cevirip yagli kagit serilmis firin tepsisine dizin.180-200 derecelik önceden isitilmis firinda alti kizarana kadar pisirin.
Firindan alip sogutulduktan sonra eritilen cikolataya bulanir ve arzuya gore findiga,file bademe,antep fistigina bulanir veya eritilen beyaz cikolata ile süslenir.


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler