TÜRK LOKUMU (IFTAR BEREKETI ETKINLIGI 3)

Ramazanda iftara yakisir güzel bir sütlü tatliyla tariflerime yeniden basliyorum. Bu arada tüm müslümanlara hayirli ve bereketli ramazanlar diliyorum.
Tarifimi http://mutfaknotlari.blogspot.com/ arkadasimizin blogundan almistim, tavsiye ederim. Bu tatliyi http://birdemliksohbet.blogspot.com/ dan Sevil arkadasima Iftar Bereketi Etkinligi 3 icin gönderiyorum.

Malzemeler:
3 su bardagi süt
3 su bardagi su
1,5 su bardagi un
1,5 su bardagi seker
5 yemek kasigi kakao(süt miktarı istenirse 2bardak süt-4bardak su olarakta eklenebilir)
arasina: kremsanti
tabani icin: bolca hindistan cevizi
arasi icin ceviz, findik, fistik, damla cikolata, meyve parcalari (ben damla cikolata kullandim)

Yapilisi:
Muhallebi malzemesini bir tencerede karistirip ocakta kaynamaya alin. Muhallebiyi devamli karistirarak kaynatin. Muhallebiyi dökeceginiz tepsinin tabanini hindistan cevizi ile kaplayin. Muhallebiyi yavas yavas heryerine döküp kasikla düzeltin. Buzdolabina alip sogumaya bırakin. Soguyan muhallebinin üzerine kremsantiyi hazırlayip yayin. Üzerine istenilen malzeme eklenip tekrar dolaba koyun. Hemen enine seritler kesip bicakla yavasca rulo sarin ve soguk olarak servis yapin.
Tarifin orijinali: http://mutfaknotlari.blogspot.com/2008/12/trk-lokumu-delight.html

Afiyet Olsun!
Arkadasimiza bu güzel tarifi icin tesekkür ediyorum.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler