Zeytinyağlılar

İftar davetine devam;

Humus

Bol tahinli,limonlu humus

Dolma

Zeytinyağlı yaprak sarma

Karışık

Kıymalı,kuş üzümlü,cevizli börek..Tarifini zaman bulursam yayımlayacağım..


Not:Sevgili arkadaşlar,bu aralar yoğunluğum hem iş yerinde,hem evde aynen devam ediyor..Ayrıca binamızda çalışan ustalarımız da (2 ay sonra işleri biter diye düşünüyorum)var..Annecik çok yorgun düştüğünden,benim koşturmaktan adeta canım çıkıyor..İftara eve yetişbilirsem çok mutlu oluyorum..Çünkü işten çıkıp her gece alış-veriş yapmaktan içime fenalık geldi..Her gece pide alıp,kıymalı börek sarmaktan,

Tatlı yerine de, bol bol kek çırpmaktan nasıl bir durumda olduğumu sanırım düşünebiliyorsunuzdur..Yardıma gelecek arkadaşlara asla hayır demem..))Öpüyorum sizleri ve şenlikli,rızıklı,bereketli güzel iftarlar diliyorum..MisAfiriniz ve güler yüzünüz hiç eksilmesin..AMİN!!
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler