Ayran Aşı



Herkes Ramazan'da bloglarını güncellemeye başladı, ben de arazi oldum değil mi? :)

Önce annemler geldi, köye gittik, bizde kaldık derken sonra birlikte Gümüşhane'ye gittik. Ramazanı onların yanında geçiriyorum, pek de güzel oluyor.

Burda çook güzel günler geçirdim Ramazandan önce, geçirmeye de devam ediyorum :) O yüzden hiç buraları gözüm görmüyor.

Ama Papatyamın bitmez tükenmez baskıları sonucu :P bir selam edeyim dedim tabiki onun tarifiyle :) Ben yokken siz onun cici bici iftar sofralarına bakın :))

Bu sıcak ramazan günlerinde en şahane tarif!

Malzemeler:

Nohut
Buğday
Salatalık
Taze nane
Yoğurt
Soğuk su

Yapılışı: Tamamen kişi sayısı ve göz kararına göre buğday ve nohutu haşlayıp sularını süzüyoruz. Yoğurdu koyu kıvamlı olacak şekilde sulandırıyoruz. Salatalıkları küpküp doğruyoruz. Naneleri ince kıyıyoruz. Tüm malzemeleri ve damak tadımıza göre tuzu ilave edip karıştırıyoruz. Üzerine halis zeytinyağ gezdirip, taze veya kuru nane serpiyoruz.

Afiyet bal şeker olsun :)
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler