Bal Kaymak Dolgulu Hurma


Kendime geldim ben blog ablalarım kardeşlerim:)) Bakınız geliverdim günaşırı:))
Canım annem aklıma geldi bu tarifle:)
Ne zaman hazırlasam "amaann hurma hurma gibi yenir adam akıllı yiyemiyomuyuz ballı kaymaklı uğraşıyosun" derdi:)
Olsun değişiklikte bereket vardır ağzımız ballansın kaymaklansın değil mi:) Bir de kekini, kurabiyesini falan yapabilsem ahh:)) Onlarada sıra gelecek bir kenara yığdığım hurmalarım var benim:))
Büyük bir çoğunluğumuzun sofrasını muhakkak süsleyen bu dolgulu hurmaların tarifini hala bilmeyenler denemeyenler vardır diye düşünerek yayınlamaya karar verdim:)
Yeni gelinin mutfağından efendim, deneyiniz rica ederim :)

Malzemeler:
25 adet Hurma
5 çorba kaşığı Kaymak
1 tatlı kaşığı bal
3 çorba kaşığı ince çekilmiş ceviz
1çorba kaşığı toz antepfıstığı

Yapılışı:
Öncelikle hurmaların çekirdekleri çıkartılıp bekletilir.
Dolgu harcı için, kaymak, bal, ceviz ve fıstık harmanlanıp hurmaların içine paylaştırılır.
1-2 saat dinlendirilip servis edilir..

Afiyet bal şeker olsun :)

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler