CEVIZLI BONBON


Bu harika kurabiyeleri, gecen hafta cay davetine cagirdigim arkadaslarim icin yaptim. Cok begenildigini söyleyeyim. Bu tarifi, uzun zaman önce
http://yemekaski.blogspot.com/ adli blogtan almistim ama daha yeni deneyebildim...
Cevizli bonbonlari bu haftanin PDCS 41 Etkinliginin ev sahibesi http://yemekelisleri.blogcu.com/ dan arkadasimiza gönderiyorum.
Malzemeler:
250 gr margarin
1 su bardagi süt
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
aldigi kadar un
ic malzeme:
1 su bardagi toz seker
200 gr ceviz ici
1 tatli kasigi tarcin
Üzeri icin de yeteri kadar, yaklasik 1 su bardagi pudra sekeri
Yapilisi:
Oda sicakliginda yumusamis margarini, sütü ve vanilyayi hamur yogurma kabinda karistirip, unu ve kabartma tozunu ilave ederek yumusak bir hamur elde edin. Hamuru 5-10 dakika dinlendirin. Diger tarafta cevizleri, tarcin ve toz sekerini rondoda cevizler fazla ufalanmadan hafif karistirin. Daha sonra hamurdan parcalar kopartip icten bir tatli kasigi kadar koyarak yuvarlak sekiller verin. Firini 180 derecede isitip hafif pembelesinceye kadar pisirin. Firindan cikardiktan hemen sonra pudra sekerine bulayin ve soguduktan sonra servis yapin.
AFIYET OLSUN!
Not: Ben malzemelerin yarisini kullanip yaptim ve kocaman bir tabak dolusu cikti...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler