Çilekli Muhallebi

Merhabalar cankuşlarımm:)))
Papatya Ablam (papatya68) bana çilek kız diyor:) Tahminim bu tarifimi görünce ah seni çilek kız diyecek:))
Ablacımm öpüyorum senii:))
Tarifim manavdan aldığım çilekleri ayıklarken birden aklıma düştü hemen süte şekere sarıldım.. Ortaya bunlar çıktı:)) Rengini tamamen çileklerden aldı..
Beni takdir eden beğenen izleyen saygı çerçevesinde eleştirilerini yapan ve yapmaya devam edecek olan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum ve aynı süratle HER GÜN YEPYENİ BİR YAZI İLE blog macerama devam ediyorumm....
Sanal bir ortamda olsak da gerçeğe dayalı olan öyle güzel dostluklarımız var ki bir demet paptya gibiyiz biz hepimiz.. Her gün birbirimizi ziyaret etmekten, yaptıklarımızı denemekten, dertlerimize ortak olamktan, sevinçleri paylaşmaktan haz duyuyoruz diliyorum ki hep de böyle olacak...
Beni ve bloğumu beğenen ve beğenmeyen herkese sevgilerimle..
Malzemeler:
1 kase dolusu çilek
1 lt. süt
1 su bardağı toz şeker
2 çorba kaşığı mısır nişastası
2 çorba kaşığı un
1 pk. sade krem şanti
1 çorba kaşığı tereyağ
1 pk. gourmet vanilin

Yapılışı:
Süt bir tencereye alınır; içine tozşeker, un, nişasta, krem şanti eklenir orta ateşte sürekli karıştırarak pişirilir.. Koyulaşmaya başlayınca mini mini doğranmış çilekler içine eklenir, kaynamaya başlayınca tereyağı ve vanilini eklenip bir taşım daha kaynatılır. Ocaktan alınıp kaselere pay edilir..
1-2 saat soğutulduktan sonra servise hazırdır..

Afiyet bal şeker olsunn..:))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler