COK KOLAY SOSLU MAKARNA


Bu makarna sosunu lezzetli olmasindan esim, pratik olmasindan da ben cok severim.Aslinda tadini ben de cok seviyorum.Bunu esim babasindan ögrenmis ve bana da tarifini anlatmisti.Bu tarif benim zamanimin olmadigi veya bazi tembel durumlarimda oldukca kurtarici.
Malzemeler:
1 kutu hazir dogranmis domates
yarim cay bardagi siviyag
tuz
1 adet domates (olmasa da olabilir)
istenirse baharat (karabiber,feslegen,kekik gibi)
1 paket makarna
üzerine de serpmek icin beyaz peynir (tavsiye edilir)
Yapilisi:
Sosu icin,siviyagi iyice kizdirip hazir domatesleri ve istenirse küp seklinde dogranmis taze domatesi icine koyup tencerenin kapagini kapatarak 10-15 dakika kadar kisik ateste pisirip en sonunda catalla ezdirelim.Tuzunu ve baharatlarini katip ocaktan alalim. Makarnayi pisirip süzelim.Sosu icne katip karistiralim.Servis yaparken üzerine ufalanmis beyaz peynir serpebilirsiniz.Afiyet olsun.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler