Diyetteyiz Desem Yalan Olur Ama

Herkese merhaba,kışa bir türlü veda edemiyoruz nedense. Dün bütün gün yağmur yağdı bugün hava buz gibi nerede bu bahar kim nereye sakladıysa lütfen ortaya çıkartsın. Size bu kez çok zor el oyalayıcı bir tarif vereceğim.Vaktinizin çok olduğu bir zaman denersiniz. 5 dakika yetiyor yaklaşık olarak.Şaka şaka diyetteyiz desem yalan olur dedim çünkü değiliz keşke olsak aslında yaz gelmeden şöyle birkaç kilo versek hiç fena olmaz. İglo'nun Steamfresh'ini denediniz mi bilmiyorum ben de denememiştim.Ama iki gün üstüste yaptım ister salata deyin isterseniz diyet yemeği isterseniz meze hepsine uydu vallahi.Steamfresh kendi buharında pişen sebzeler kendi özel torbasında mikrodalganız varsa torbasıyla koyup 5 dakika sonra alıyorsunuz.Benim mikrodalgam yok ama aslanlar gibi Nutri Cookum var yerleştirdim buhar sepetine 5 dakika sonra nefis karnıbahar,brokoli ve roka tabağımdaydı. Valla dayanamadım bir de kenarına sarımsaklı yoğurdu koyuverdim.Afiyetle yedik. Herkese hayırlı ve sağlıklı haftalar sevgiyle ve afiyetle kalın.....

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler