Domatesli Ekmekler

Merhabalaaarrr :))
Selamlaaaaaaaaaaaarr :)
Haftaya şıkır şıkır fıkır fıkır başlayım istedim :)
Dün gece sabah ezanına kadar yaptığım keyifli bir sohbet, güne bomba gibi başlattı beni.. Kadim dostuma çok teşekkür ediyorum.. Güzel nasihatleri ve hoş sohbetleri için :)
Zira içim pek bir kıpırtılı, pek heyecanlı:) Bu hafta sonuu Kastamonu' ya gidiyorumm :)) Peki ben niye bu kadar çok Kastamonu'ya gidiyorum? Sebebini şimdilik sormayınız vakti geldiğinde açıklanacaktır:))
Efendim bu haftaya böyle bomba gibi başladııkkkkk, evvelden hazırladığım kahvaltılardan birinde yaptığım ekmeklerimi paylaşayım istedim:) Sevgili Dostum, "Kız bunların adı bruşettaaa" dese de bana ben hayır dedim bunlar domatesli ekmekk :P ve biliyorum ki bunu okurken yine gülüyor olacaksın :)
İşte buyrunuz;

Malzemeler:
6 dilim ekmek (kişi sayısına göre ayarlanabilir)
2 adet domatesin rendesi
1 tutam kuru fesleğen
1 çorba kaşığı zeytinyağı
Kırmızı toz biber
Tuz
Yarım çay kaşığı Kotanyi Sarmısak tozu
Yeteri miktarda rendelenmiş kaşar peyniri
Kırmızı toz biber
Ekmeklerin tabanına sürmek için, tereyağ

Yapılışı:
Ekmek dilimleri yumuşamış tereyağı ile yağlanıp fırın kabına sıralanır.
Domates rendeleri, sarmısak tozu, tuz, kırmızı toz biber, fesleğen ve zeytinyağı ile harmanlanıp, fırın kabına dizilmiş olan ekmeklerin üzerine pay edilir ve önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında 5 dk. fırınlanır.
5 dk. sonunda domateslerin üzerine kaşar peyniri rendesi ve kırmızı toz biber serpilir tekrar fırına sürülür, kaşar peynirleri eriyince fırından çıkarılan ekmekler sıcacık servis edilir..

Afiyet bal şeker olsun :)
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler