Elmalı Kek

Yinemi kek?Evet yine kek ne yapayım evde kek pişmediği gün yok hepsi de övünmek gibi olmasın çok güzel eee bu durumda paylaşmayayım mı?

Ama deneyin göreceksiniz ne kadar lezzetli olduğunu yaptığım gün bitti yine


Kelepçeli kalıbın zeminine yağlı kağıt koyup soyup dilim dilim doğradığım elmaları tek sıra dizip üzerlerine biraz toz şeker ve tarçın serptim.

4 yumurta ve 2 su bardağı şekeri krema kıvamında çırptım.Üzerine bir paket krema,bir su bardağı sıvıyağ ekleyip çırpmaya devam ettim.bir paket vanilya,kabartma tozu,3 su bardağı un ilave edip biraz karıştırıp elmaların üzerine döktüm.180 derecede pişirdim soğuyunca kelepçeliden çıkarıp ters çevirdim hepsi bu.

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler