Fasulye Piyazı

Herkese mutlu mutlu pazarlar dilerim.Geçen hafta bloglar arasında dolaşırken birkaç arkadaşımın sitesinde piyaz görmüştüm ee haliyle imrendim ve nihayaet dün yaptım.Şöyle bol sirkeli ve zeytinyağlı.Tarife gerek yok sanırım ama yine de küçücük yazayım

Haşlanmış fasulyelere ince ince doğranmış bol soğan,Maydanoz ilave edilir ve zeytinyağı ve sirke ile tatlandırılır.Ben piyazda yumurta sevmiyorum o nedenle koymadım


Bu arada dün çok güzel bir bruncha katıldım.Hani derler ya gönül dost ister kahve bahane diye o hesap çok güzel bir buluşma oldu buradan yazıştığım çok sevgili arkadaşlarımla tanıştım sohbet ettim.Yedik içtik doyduk ama sohbete doymadık inşallah devamı gelir

Organize eden arkadaşlarıma da çok teşekkür ediyorum hep yapın biz de hep gelelim olurmu

Ben konuşmaktan çok resim çekemedim ama bol bol resim çeken olayı düzenleyen arkadaşlarımdan Nilgün ve Mehtap ın sayfalarından günün güzelliklerini izleyebilirsiniz

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler