Fırında Baharatlı Patates


Biraz daha tembellik yaparsamm kuzucum beni evire çevire dövecek bu ne tembelliktir yahu bu bu nedir bu..
Dedim tamam yazıyorumm yaaaazzzzdım :)
Nasılsınız sevgili dostlar görmeyeli, görüşmeyeli? Ben elhamdülillah çok çok iyiyim:)
Bugünde sizlerle nefis fırın patatesi paylaşmak istiyorum hepinizin bildiği ve sık sık yaptığı bir tarif olsa da arşivlerde bulunmalı:)
Buyrun ;

Malzemeler:

3-4 adet patates
Yarım çay bardağı sıvıyağ
Fesleğen
Kekik
Kırmızı toz biber
Kimyon
Tuz ve karabiber

Yapılışı:
Patatesler soyulup elma dilimi veya normal olarak dilimlenir.
Bir kapta yağ ve tüm baharatlar harmanlanıp patatesler de eklenerek karıştırılır.
Fırın poşetine alınan patatesler, önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında pişirilir..

Afiyet bal şeker olsun :)

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler