Fırında Mantar Dolması

Merhabalar..
Hayırlı ve bereketli cumalar dilerim sevgili dostlar:)
Evlenmeden evvel meğer ne çok tarif biriktirmişim.. Hain hafıza kartım bozulmasaydı eğer çoktan başlardım paylaşmaya :)) Kardeşim buldukça yolluyor fotoğrafları bana bende yayınlıyorum:))
Mantar dolmalarını haziran ayının başında yapmıştım sanırım çok da nefis olmuştu.. Pazara çıkıp mantar alıp tekrarlayacağım en kısa zamanda:)
Tarifim sevgili Yeşim Abla'mdan:)) Kendisine tarif için çok teşekkür ediyorum denediğim hiçbir tarifinde yanılmadığım gibi bu tarifte de yanılmadım...
Yeşim Abla'm nasıl yapmış bakmak isterseniz TIKLAYINIZ!!

Malzemeler:
10-15 adet orta boy mantar
Yarım su bardağı kaşar peyniri rendesi
1 çay bardağı beyaz peynir rendesi
1 dilim robottan geçirilmiş bayat ekmek içi
1 yumurta
Bir tutam maydonoz
Tuz Karabiber
Nane,fesleğen,granül sarmısak(kotanyı), kimyon
Zeytinyağı
Üzerine :
Domates ve biber dilimleri

Yapılışı:
Mantarlar saplarından ayrılıp limonlu suda güzelce yıkanıp bekletilir.
İç harç için; kaşar peyniri, beyaz peynir, ekmek içi, yumurta, maydonoz, baharatlar ve zeytinyağı karıştırılıp mantarların içine paylaştırılır.
.
Üzerlerine birer dilim biber ve domates eklenip birer kürdan batırılan mantarlar fırın kabına sıralanııp önceden ısıtılmış 180 derece fırında pişirilir..

Afiyet bal şeker olsun :)
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler