Galeta Unlu Poğaça

Herkese merhaba,havadan mı sudan mı yoksa saatlerin bir ileri bir geri alınmasından mı bilmem bir uyuşukluk bir yorgunluk geldi üstüme hep uyuma isteği ile gözüm hep yerde.Bahar yorgunluğu desem henüz baharı da göremedik hava tam ısındı derken ertesi gün kış kıyamet. Sözün özü hepinizi okuyup takip ediyor ama tembellikten vazgeçemiyorum. Geçecek bu da elbet hele sırtım güneşi bir görsün şöyle bir ısınsın görün bakın neler yapacağım. Bu poğaçayı sevgili arkadaşım Gülay'ın marifetli elinden yemiş ve demiştim ki ben de yapacağım çok kere de yaptım.Şimdi yapmayanlar için son şans mutlaka yapın derim muhteşem bir tat. Malzemeler





  • 250 gr margarin



  • 2 yumurta (bir tanesinin beyazını ayırın)



  • 2 yemek kaşığı yoğurt



  • 1/2 çay bardağı sıvıyağ



  • 1 paket kabartma tozu



  • 4 su bardağı un



  • galeta unu ve yumurta akı



İçi için gönlünüz ne çekerse ben patates ve keçi peynirini karıştırdım.




Yapılışı




Un hariç tüm malzemelerinizi kabınıza koyun ve unu azar azar ekleyerek iyice yoğurun elinize yapışmayacak kıvama geldiğinde hamur hazır demektir.Cevizden biraz daha büyük parçalar alıp elinizin ayası kadar açıp içine istediğiniz malzemeyi koyup yuvarlayın önce yumurta akına sonra galeta ununa bulayıp yağlı kağıt serdiğiniz tepsiye dizin ve 180 derecede pişirin.




Afiyet olsun bedenizin enerji,ruhunuz huzur,keseniz para ile dolsun............



Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler