Kabak Kalye

Merhabalar çok uzun zaman oldu yani tam bir haftadır blogumla ilgilenemedim,ziyaretinize gelemedim.Biraz yoğun bir hafta geçirdim akşam eve geldiğimde ancak yatıp uyuyacak kadar bir enerjim kaldığından hepinizi çok özledim maaşallah hamarat hanımlar çalışıyor.Bu arada havalar yine biraz soğudu bu da biraz hastalık sebebi oldu.Bünyeler çöktü.Çok şükür yine de iyiyiz.

Kabak kalyemi NutriCook ile yaptım sonuç mükemmel.Benim düdüklü tenceremde böylece emekliye ayrılmış oldu.Çok yaşlanmıştı zaten.

Kabak kalye düdüklüden (akıllı düdüklü) hiç ezilip büzülmeden kabaklar şekil değiştirip bölünmeden renkleri solmadan aynen pişmeden önceki formunda çıktı.Hem de toplam 9 dakikada.


Malzemeler




  • 5 adet kabak


  • 1 adet soğan


  • 2 diş sarımsak


  • bir su bardağı kadar kurutulmuş domates


  • 1 tatlı kaşığı salça


  • 1 yemek kaşığı un


  • 2 yemek kaşığı zeytinyağı


  • dereotu tuz


  • 1 su bardağı su


Kabakları kabak soyucağı ile tırtıklı soyun.Soğan ve sarımsağı yemeklik doğrayın.Tencereye yağı koyup soğan ve sarımsağı koyup biraz soteleyin.Kurutulmuş domates ve kabakları ilave edip salçayı ekleyin üzerine tuzunu ,suyunu (bir kaşık un içinde topaksız eritilmiş olarak ) ve dereotunu koyup ateşe koyun.



Afiyet olsun



Bu arada sağolsun Ballı cimcime ve Pınar Cadısı bana bu güzel ödülü göndermişler sağolsunlar ben de hepinize gönderiyorum.

Yarın büyük bir bayram 19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA VE GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI herkese güzel bir bayram geçirmesini diliyorum.İnşallah asırlar boyunca bu bayramlarımızı kutlar milletçe birlik be beraberlik içinde yaşarız.





.com


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler