Kadayıflı Revani


Uzuuuuuunn ama bana en son dün yayın yapmışım gibi gelen bir aradan sonra merhabalar :)
Aslında bu arada o kadar çok şey yaşadım ki hayat aşırı hızlı ve çalkantılı aktı..
Ama çok şükür can sağlığı olsun, buradayız, mutluyuz..
Tatlı bir başlangıç olsun istedim, sevgili Hülya Abla' mdan aldığım tarifimle ağızlarımız, gönüllerimiz tatlansın; haydi vira !

Malzemeler:
4 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı çekilmiş ceviz
4 kahve fincanı un
200 gr. çiğ kadayıf
1 paket vanilin
1 paket kabartma tozu
Şerbeti İçin:
4 su bardağı su
4 su bardağı şeker
1 dilim limon

Yapılışı:
Öncelikle yumurtalar ve şeker çırpılıp, sırasıyla sıvıyağ, vanilin, kabartma tozu ve un eklenip çırpılır.
Kadayıf iyice didiklenerek cevizlerle birlikte karşıma ilave edilir. Katı bir karışım olacak, isteğinize göre yağlanmış unlanmış tepsiye veya muffın kalıplarına pay edilir önceden ısıtılmış 175 derecelik fırında pişirilir.
Ben muffın kalıplarında yapıldığında daha verimli olduguna kanaat getirdim...
Şerbet için; şeker, su ve limon dilimi kaynatılıp ılıtılır.
Revani fırından çıkıp ılınınca ılık şerbetle buluşturulur.
Birkaç saat dinlendirildikten sonra servis yapılır..

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler