Kavala Kurabiyesi

Herkese merhaba,yine biraz ihmal mi ettim blogumu ne.Valla bir yarış halinde gibi bir koşturmaca gidiyor işte.Yuvarlanıyoruz habire .Bu arada ilk siparişimi aldım ve çok mutlu oldum.Sipariş edilen neydi derseniz Aşkın Büyüsü Çilek Soslu Cheescake inşallah siparişi veren arkadaşımın uğuru ile yola devam. Kavala kurabiyesi severmisiniz bilmem biz çok severek tükettik isteyen olursa tarifi şöyle Malzemeler





  • 1 su bardağı un



  • biraz dövülmüş badem



  • 75 gr kadar margarin



  • 4 yemek kaşığı pudra şekeri



  • 1 yumurtanın akı



  • 1 paket vanilya



  • pudra şekeri



  • 1 çay kaşığı kabartma tozu



un ile dövülmüş bademleri yakmadan biraz kavurup soğuduktan sonra diğer tüm malzemeler ile kulak memesi kıvamında bir hamur elde ediyorsunuz.Daha sonra hamurunuzu biraz açıp yarım ay şeklinde kesiyorsunuz ben yarım ayları bardağın ağzı ile keserek elde ettim.160 derecede çok kurutmadan pişirip bolca pudra şekerine buluyorsunuz hepsi bu gerisi en keyifli kısmı oturup bu kurabiyeleri yemek.




Afiyet olsun eviniz bereketle dolsun sağlıklı ve güzel bir hafta dilerim hepinize..............



Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler