Közlenmiş Biberli Domates Çorbası

Merhabalar sevgili dostlar..
Mübarek Ramazan ayını karşıladık yaşıyoruz, sıcaklar bizi zorlasa da oruç görevimizi hakkınca yerine getirmeye çalışıyoruz..Allah kabul etsin inşallah..
Ben neler yapıyorum yeni evime ve aileme alışmaya çalışıyorum, birlikte iftar yapıp kaynaşıyor, ramazanın coşku ve mutluluğunu yaşıyoruz:)
Sıcak da olsa çorbasız iftar olmaz diyorum ve bugün sizler ile dün akşam iftara yaptığım çorbamı paylaşmak istiyorum domatesin bol zamanında mis gibi domates çorbası buyrunuz:))

Malzemeler:
4 adet domates
2 adet közlenmiş kırmızı biber
1 adet havuç
2 adet defne yaprağı
1 adet soğan
3 çorba kaşığı un
Tuz
Sıvıyağ
1,5 lt. su
Üzeri için: kaşar peyniri rendesi
bir tutam fesleğen

Yapılışı:
Öncelikle közlenmiş biber ve havuç doğranarak sıvıyağda kavrulur, biraz kavurduktan sonra üzerine un ekleyip biraz daha kavrulur sebzelerin üzerini geçecek kadar soğuk su eklenip bir iki kez çevirdikten sonra sıcak su eklenir ve kabukları soyulup küp küp doğranmış domatesler ile defne yaprakları da eklendikten sonra kısık ateşte pişmeye bırakılır.
Sebzeler piştikten sonra defne yaprakları içinden alınıp robottan geçirilerek inceltilen çorbanın üzerine kaşar peyniri rendeleri ve fesleğen serpilerek sıcak sıcak servis edilir..

Afiyet bal şeker olsun :))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler