Közlenmiş Ezme Salata

Selamlar..
Ne yazacağımı bilmeden geldim işte:) Ben bu hale gelecek bloggermıydım canım? Bu ramazan bana ağır geldi:) İlkleri yaşadığım için zaar:))
Bir de blog ablalarımdan birtakım sesler yükseliyor bugünlerde:)
"Deniz her gün tarif eklemene alışkınız arayı açma"
"Evlendin bloğu unuttun"
"Ne o evde yemek pişmiyor galiba"
"sen yalancısın hani güncelleyecektin? " Bunlardan bazıları:))
Evet bir rehavet var üstümde..Elim yetişmiyor bloğuma.. Ayran içtik ayrı kaldık sanki..
Dönüyorum dönüyorum diyorum tık yok bende..
Bir silkelenmeli, bir kendimize gelme vaktidir vakit şimdi....
Bayram da geliyor bir yandan, annemlerin gelişi beni heyecanlandırıyor, özledim çookkk..
Geri dönüşüm nefis salatamla olsun bakalım dedim kendi kendime:) Barışalım blogla:))

Malzemeler:
2 adet bostan patlıcanı
2 adet kırmızı biber
3 çorba kaşığı labne peyniri
3 çorba kaşığı süzme yoğurt
1 çorba kaşığı mayonez
1 tatlı kaşığı ketçap
Tuz, karabiber, kırmızı toz biber, fesleğen
1 çorba kaşığı zeytinyağı

Yapılışı: Biber ve patlıcanlar közlenip soyulur ve bıçakla ince ince kıyılır.

Bir kaba alınan biber ve patlıcanların üzerine sırasıyla, labne peyniri, süzme yoğurt, mayonez, ketçap ve baharatlar eklenerek iyice karıştırılır..
Servis tabaklarına çok ince katmanlar halinde yerleştirilip servis edilir..

Afiyet bal şeker olsun..

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler