Yumurtalı Ispanak Sapı Kavurma

Karlı bir İstanbul'dan herkese merhaba,

Sesim ne kadar ulaşıyor kimlere ulaşıyor bilemiyorum ama elbet okuyanlar görenler olacaktır.Bazı arkadaşlar dns ayarlarını değiştirdi,bazıları başka kanallara geçti.Kısacası bloglar biraz tatsızlaştı.Ben de küstüm zaten.Ama insan nasıl ki çok sevdiği birinden çok kızsa da çok uzaklaşamaz ben de kopamıyorum blogumdan.Sitemler ettik,isyan ettik,kızdık,söylendik.Daha ne yapalım bilemiyorum.İnşallah en kısa sürede blogların kapatılması ile alınan karar daha doğru bir biçimde işletilir de eski keyifli günlerimize dönebiliriz.

El açması ıspanaklı börek tarifimde ıspanakların sapını atmadım demiştim.Çok basit ama çok lezzetli bir hale dönüştüler.

Tavaya doğranan bir adet kuru soğan tereyağ ile biraz sotelendikten sonra kavrulmak üzere tavaya ilave edilen ıspanak sapları ile iyice kavrulduktan sonra üzerine kırılan yumurta ile bizim damağımızı şenlendirdi.

İnşallah sizlerinde evleriniz ve gönülleriniz şenlensin.....
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler