DAMLA ÇİKOLATALI MUFFİN

Bu nefisssss tarifi sevgili arkadaşım ATASOFRASI' ndan aldım.kendisinin ne kadar becerikli olduğunu söylememe gerek yok sanırım..hiç tereddüt etmeden tarifini denedim fakat ben küçük bir değişiklik yapmak zorunda kaldım…Tarifte kuru meyve vardı ama ben damla çikolata kullandım…(kuru meyvem yoktu çünkü)
Gerçekten nefis oldu,fırından çıkar çıkmaz ağzım gözüm yana yana yedim deneyin pişman olmayacaksınız.:)





MALZEMELER:



2 yumurta
3 türk kahvesi fincanı toz şeker
3 türk kahvesi fincanı sıvıyağ
2 türk kahvesi fincanı yoğurt
6 türk kahvesi fincanı un
1 paket kabartma tozu
1 bardak damla çikolata
1 tatlı kaşığı tarçın



YAPILIŞI:


Yumurta ve şekeri iyice çırpıp,sıvıyağı ve yoğurdu ekleyelim. Unu ve kabartma tozunu ve tarçını da ekleyip iyice karıştıralım.Damla çikolatalarımızı da ilave edip muffin kalıplarına harcımızı paylaştıralım.180 derecelik fırında 25-30 dakika pişirelim.


AFİYET OLSUN...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler