Dondurmalı Pasta

Merhabalar canlarımmm.....:))
Böylesine sımsıcak ve coşku dolu karşılanmak beni çok çok sevindirdi...Hepinizi çok seviyorum o güzel kalplerinizde ne güzel bir yerim olmuş demekkii.. çok sevindim gerçektenn..:)))
Tarifim sevgili Tijen Hanımdan... Kendisine deneyebilirmiyim diye rica ettiğimde memnuniyetle karşılaması çok ince bir davranıştı.. Bu sıcak günlerde denemenizi şiddetle öneriyorummm...:)) Çok pratik ve çooookkk bereketli bir pasta...
İşte tarifimm...
Mutlu hafta sonları dilerimm...:))

Malzemeler:
2 pk çikolatalı puding
4 su bardağı süt
Keki İçin:
4 yumurta
4 kahve fincanı un
2 çorba kaşığı kakao
4 kahve fincanı toz şeker
1 pk. kabartma tozu
1 pk. vanilin
1 su bardağı çekilmiş ceviz.
Arasına 1 lt. meyveli dondurma ben fıstıklı, çikolatalı, kaymaklı kullandımm..
Üzerine: Dr. oetker tek kullanımlık hazır çikolata sos

Yapılışı:
Kek için; yumurtalar kırılıp şekerle çırpılır..Sırası ile kabartma tozu, vanilin, un ve çekilmiş ceviz eklenip karıştırılır. Yuvarlak bir kalıba dökülür.. ISITILMAMIŞ 170 derelik fırına verilip pişirilir..
Kek fırındayken pudingler pişirilip soğutulur..
Kek fırından çıkıp soğuyunca mikserden geçirilip parçalanır ve soğumuş pudingle buluşturulur..
Buzluğunuza sığacak dikdörtgen bir tepsiye alüminyum folyo serilip üzerine puding kek karışımı yayılıp dondurulur. 1,5 - 2 saat sonra hem dondurma hemde kek karışı dolaptan çıkarılır.. Dondurma karşımın üzerine yedirilir alüminyum folyo yardımı ile rulo yapılır. Çok kolay sarılıyor, ben defalarca yaptım.. :) Yapılan rulo hafif sıkıştırılıp buzluğa yerleştirlir. 1 gece bekletilip çikolata sosu gezdirerek servis edilir...

Afiyet bal şeker olsunn..


Çiftlikten bir resim daha...Papatya Prensesime hediyem olsunn..:))

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler