Elmalı Kurabiye Tarifi


Malzemeler

  • 1 paket oda ısısında margarin
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 2 yumurta
  • 1 çay bardağı pudra şekeri
  • 1 paket kabartma tozu
  • 4 su bardağı un
İçi için
  • 3 adet elma
  • 4 yemek kaşığı tozşeker
  • tarçın,ceviz

Yapılışı
  1. Rendelediğiniz elmaları şeker ile birlikte biraz pişirin.Ateşten almadan önce tarçın ve cevizi ilave edip soğumaya bırakın
  2. Diğer tarafta elle iyice yumuşattığınız margarine un dışındaki malzemeleri ilave edip,unu yavaş yavaş ekleyerek yumuşak bir hamur elde edin.
  3. Hamurdan kopardığınız cevizden biraz büyük hamur parçasını elinizde açarak iç malzemesini koyup istediğiniz şekli verin.Çok büyük yapmayın çünkü pişince zaten bir miktar büyüyor.
  4. 175 derecede ısıtılmış fırında hafif pembeleşene kadar pişirin
  5. Soğuduktan sonra üzerine pudra şekeri serpin.Ben dr oetkerin tarçınlı vanilyasından serptim.Ben bu ürünü çok beğendim çünkü pudra şekeri gibi kurabiyenin üzerinde eriyip kaybolmuyor.

Afiyet olsun.Herkese keyifli,bol güneşli,güzel bir hafta sonu diliyorum.Ben şimdi ekmek yapmaya gidiyorum


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler