Vişneli ve Damla çikolatalı Bisküvi

O nasıl bir tat öyle!!!!
Nasıl bir ağızda dağılış!!!!
Koku!! Doku!!! Tat!!! Aroma!!!Kıtırtı!!! Herşey O' nda:)
Mutfakta romantik anlar yaşattı bana..Ellerimden çıkmayan kokusu aldı beni benden:) Doyamadım ona sanırım doyamam da:)
"Eeeee bizde süperin altı tarif olmaz" diyen Dost'uma teşekkür ediyor bu nefis bisküvilerle kendisinin etkinliğine katılmış bulunuyorum.. Parantez içinde benim zaten katılmama gibi bir şansım yokmuş öyle söyledi:)
http://papatyaprenses.com/2010/07/visneli-damla-cikolatali-biskuvi.html


Malzemeler:
125 gr. tereyağ
1,5 su bardağı toz şeker
1 çimdik tuz
1 yumurta
1 su bardağı ayıklanmış vişne
Yarım su bardağı damla çikolata
2 su bardağı un
1 pk. kabartma tozu
1 pk. vanilin
1 çorba kaşığı granül kahve

Yapılışı:
Erimiş tereyağ ve şeker tuz ile birlikte çırpılır, yumurta eklenerek çırpmaya devam edilir..
Ayrı bir kapta un, kabartma tozu, vanilin, damla çikolata, kahve ve vişneler karıştırılıp yağlı karışıma eklenir ve tekrar çırpılır.
Elde edilen karışımdan kaşık yardımı ile olabildiğince küçük parçalar yağlı kağıt serili tepsiye akıtılır..
Olabildiğince küçük dedim çünkü hemen hemen iki katı büyüklükte yayılıyorlar:) Tepsi dolduktan sonra önceden ısıtılmış 150 derecelik fırında 15-20 dk. pişirilir..Kurabiyeler fırından çıktıklarında yumuşak olmamalılar sonradan sertleşiyorlar.. Eğer çok yayılırsa fırından çıktıktan sonra kalıplar ile şekillendirebilirsiniz..
Lakin şekli ne olursa olsun lezzeti ile büyüleyen nefis bir bisküvi bu:) Bu zevki yaşayın:)
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler