Annemin Çay Sofrası


Merhabalar :)
Yeni ayın ve haftanın ikinci gününde sizlerle beraberim annemin çay sofrası eşliğinde..
Annem birkaç ay önce evini değiştirmişti, son derece güzel bir daireye taşınmıştı. Yerleştikten birkaç gün sonra eski oturduğu yerdeki komşularını davet etmişti..
Bana hazırlık yapalım erken gel demişti ama yine yapacağını yapmış kendi "klasiklerinden" döktürüvermişti :)
Ben ise anneme giderken "güle güle otur necoş" yazdığım kurabiyelerimi yaptım kurdelalar ile süsleyip götürdüm :)
İste soframızdan kesitler ve ikramlarımız..
Benim Kurabiyelerim;
Kıymalı Börek;

Benim Çekirdekli Poğaçalarım

Islak Kek;

Mercimek Köftesi;

Muhallebili Kadayıf;

Kuskus Salatası;

Soframızdan küçük bir detay :)

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler