Beyaz Peynirli ve Maydonozlu Bazlama

Merhabalar canlarımm:))
Hepinize kucak dolusu sevgi ve selamlar getirdim sepetimde...:)) Açın bakalım avuçlarınızı..:))
Önceki postumda yapmış olduğunuz tüm yorumlar beni ziyadesi ile mutlu ettiiii gülüm gülüm gülümsedim:)) Çok teşekkür ederimm tüm dostlarıma canı gönüldenn hepinizi çok seviyorumm:))
Bu hafta kutlamalar özel günler heyecanlar derken hep tatlılı pastalı geçti değil mi:)) Olsun hepsi harikaydı benim için gerek Derya Ablamın doğum gününü kutlamak, gerekse biizmkilerin evlilik yıldönümü ile sevgilimin yaşgünü:)) Hepsi benim için ayrı özeldi..
Sırada isee taaaa Ramazandan kalan bir tarifim var:)) Bir akşam iftardan önce gün boyu canım çektiğinden eve gelip hemen yapmıştım keza çalışıyordum o zaman:))
Anneciğimde yanına fellah köftesi yapmıştı ilk kez yapmıştı ama mercimek köftesi gibi onu da bilmiyordu güzelim benim telefonda tarif etmiştimm yapmıştı harikaydı anacığım ne de olsa elinin lezzeti bambaşka..
Anneme çok benzediğimi söylemişsiniz bir de evet doğrudur anacağımın adı Necbedir bana da küçük Necibe derler o kadar benzeriz:)) Ama anacığım babama benzediğimi söyler durur:))
Neyse bu sohbet uzar gideeerr:) Şİmdi sıra bazlamanın.. Buyrun almazmısınız??

Malzemeler:
2 su bardağı un
1 tatlı kaşığı kuru maya
3 çay kaşığı tuz
1 çay kaşığı şeker
1 kahve fincanı süt
1 yumurta akı
100 gr. beyaz peynir
Birkaç tutam maydonoz

Yapılışı:
Hamur için verilen malzemelerin kuru olanları bir kapta harmanlanıp ortası havuz şeklinde açılır ve sıvı malzemeler eklenip güzelce yoğrulur.. Elde edilen hamur hiç beklemeden ceviz büyüklüğünde bezelere ayrılıp unlu zeminde tatlı tabağı büyüklüğünde açılır..
Yağsız tavada önlü arkalı pişirilip sıcak sıcak servis edilir..
Afiyet bal şeker olsun..:))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler