Vişneli Kek

Sakın yinemi kek demeyin kek yapmak bir terapi bir kaçış en büyük keyif en azından benim için öyle.Canım sıkkın olduğunda,mutlu olduğumda,birisi gelecek olduğunda,çocukları mutlu etmek sözkonusu olduğunda vs vs her durumda ben bir kek yapayım cümlesi ile kendimi mutfakta bulurum.Ee sonuç da iyi olunca herkes memnun olur yiyen de yapan da bugünlerde dediğim gibi bir temizlik harekatı var evde hala süren az kaldı ama ben de bittim ama.Bitince ne olacak peki yine bir kek yapıp çayımı alıp tadını çıkaracağım.

Bu keki de buzluğumda sakladığım sondan bir önceki vişnelerimle yaptım.Sonuç mükemmeldi

Malzemeler




  • 4 yumurta


  • 2 su bardağı şeker


  • 1 su bardağı yoğurt (keki meyveli yapıyorsanız bence süt yerine yoğurt koyun daha lezzetli oluyor)


  • 1 su bardağı sıvıyağ


  • 1 paket kabartma tozu


  • 1 paket vanilya


  • 3 su bardağı un


  • 1 kase çekirdekleri çıkarılıp suyu süzülmüş vişne


Kelepçeli kalıpta yaptım bu keki.Kalıbın altına yağlı kağıt koyup kenarlarını yağladım.Yumurta ve şekeri krema kıvamına gelene kadar çırpıp önce sıvı sonra kuru malzemeleri ekledim.Kek hamurunu kalıba boşalttıktan sonra vişne tanelerini koydum ve 180 derece pişirdim.Kokusu ve tadıyla muhteşemdi. Vişnenin mayhoş tadı ile anında yenildi ve bitti.Maaşallah değirmen misali öğütüyoruz.



Herkese mutlu ve sağlıklı bir hafta diliyorum.Sevgiler



Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler