Doğum Günümden Kalanlar ve Ben

Merhabalar...
Yine kayboldum ama gerekçem çok mühimdi..
Annemsiz ilk hastalığımı yaşadım, kendime zar zor bakabiliyormuşum hatta bakamıyormuşum anladım, burnum sürttü, ağladım falan ama geçti işte:) Biliyorum bu satırları okuyan ismini vermek istemeyen izleyici kahkahalarla gülücek, onun beni aramadığında da ağladığımı bidaha söyleyecek halbuki yalan bu :P Bana çok sulugözlüsün yeterrr diyecek bunların hepsini biliyorum:D Ama ne yapayım annemsiz ilkler bana hep çok zor geldi..
Geçen Salı doğum günümu kutladık eşimle.. Bütün gün kendim için yemek ve hazırlık yapmakla geçti benim için ama zevkliydi.. Sevgili Derya Ablam ve Aslı'mdan gelen paketler ve tabii gün sonunda eşimden aldığım pasta ve paketler beni göklere çıkarmaya yetti de arttı.. Gün boyunca eksik olmayan dostane telefon ve mesajları da asla ve asla yabana atamam.. İyiki varsınız a dostlar..
Bugün sizlerle kurduğum sofram ve yemeklerimin fotoğraflarını paylaşacağım.. Tarifler ise zamanla ve sırayla:))
Soframız,
Ayrıntılar;
Aslı'mın yolladığı cezeryeler;
Çorbam Klasik Kırmızı Mercimekti onun fotoğrafını çekmemişim:)) Zeytinyağlı bahçe fasülyem.. (eşimin teyzesinin bahçesinden)
Sebze sotem ve patates kızartmam;
Ana Yemeğim Milföyde gizli tavuk sote ve pirinç pilavı;
Böğürtlenli Çikolatalı Kremalı Kekim;
vee doğum günü pastamm:))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler