Hayırlı Bayramlar

Merhabalar,
Beklerken geldi işte bayram.Kimi tatil olduğu için,kimileri sevdiğine kavuşmak için,kimi de başka şeyler için bekledi bayramı.Her zaman derim ki bir şeyi beklemek,yaşamaktan daha heyecan vericidir.Çünkü güzel ve iyi olan herşey çabucak biter gider.Geride sadece biriktirdiğimiz anılar kalır.Umarım bu bayram da güzel anılar biriktirir,sevdiklerimiz ile güzel ve dolu dolu bir bayram yaşarız.
Ben kendi adıma bayramların o eski coşkusunu evimde yaşatmaya çalışıyorum. O bayram heyecanının kaybolmasını istemiyorum.İnsanlar telefon ile değil birbirlerine sarılarak,dokunarak kutlansın istiyorum.Küsler barışsın,uzaklar yakın olsun,sevenler birbirine kavuşsun.Bereketli güzel masalar kurulsun, doyasıya yensin sohbetler edilsin istiyorum.
Bugün arifeyi yaşadık evimizde dolmalar yaptık,bayram tatlıları yaptık,evimizi derledik toparladık.Hazırlandık bayrama.
Hepinizin mübarek kurban bayramını kutlar,sevdiklerinizle bayram coşkusunu yaşamanızı dilerim.
Bu arada yola çıkanlar,gidenler,gelenler lütfen trafik kurallarına uyun,hız yapmayın.Gideceğiniz yere biraz geç gidin,ama güle oynaya gidin.
Gönlünüz hoş,eviniz bereketli olsun.Sevdikleriniz yanınızda,sofranız dolu dolu olsun........
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler