KABAK TAVA TARİFİ

Günaydınn canlarımm.. Soğuukkkk ve çisil çisil yağışlı bir sabahtan günaydınn hepinize....
Bayramda o kadar çok tarif biriktirdim ki hangisini ne vakit yayınlayayım şaşırdım:)) Hep tarif stoğum vardır zaten ama bu sefer baya bir çoğaldı :))
Bugün sizlerle sevgili Necla Ablamın düzenlemiş olduğu şirin etkinlik için yine Necla Ablamdan öğrendiğim bir tarifi yayınlayacağım size..Bu biraz ondan alıp ona satmak gibi oldu ama bu tarifi çookk beğenmiş olmam diğer denemelerimi solda sıfır  bıraktı..
Çok pratik ve inanılmaz lezzetli bir tarif.. İsmi kabak tava olmasına rağmen, kabak cips, çıtır kabak, kıtır kabak gibi isimlerde yakışır diye düşünüyorum.. Deneyin tadın haklı olduğumu göreceksiniz..
Bizim bahçede tam manası ile kabak patlaması yaşanmakta en çok da babacığım sevdiği için hemen hemen her iftarda yaptım Ramazanda..:)) Anneme de yaptırmadı babacığım Deniz yapcak dedi işten gelip kabakları yaptım afiyetle yedik:)) Normal unla yapılsa da galeta unu veya mısır unu ile de deneyin ben denedim tadı çok nefis oldu!!! Sözün özü şiddetle tavsiye ediyorum..:))
Tarifim Narince Kabak Tadı Etkinliğine Gidiyor!!!
Necla ablam nasıl yapmış ona da bir bakınız tarifin orjinali burada!!!!

Malzemeler:
4 adet kabak
1 kahve fincanı süt
Tuz
1 kase un
Kızartmak için 1 su bardağı sıvıyağ

Yapılışı:
Kabaklar güzelce yıkanıp kabukları bıçak yardımı ile incecik kazınır. Soylmuş kabaklar dikine bıçak sırtı kalınlığında dilimlenir ve geniş derin bir kap içerisinde hafif tuzlanarak süte yatırılır.. 30 dakika sütte dinlenen kabakların sütü süzülmeden unlanarak kızgın yağda arkalı önlü kızartılır..
Sarmısaklı veya normal yoğurt ile sıcacık çıtır çıtır servis yapılır..

Afiyet bal şeker olsun!!!
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler