Pankek


Merhabalar :)
Nasılsınız sevgili dostlar.. Mübarek Cuma gününden hepinize selamlar hürmetler :)
Ülkemiz bu haftasonunu heyecanlı geçirecek:) 18 yaşını aşmış her vatandaşımız cumhuriyetimizin bir gereği olan seçme ve seçilme hakkını kullanacak, oy verecek bildiğiniz üzere:) Diliyorum ki ülkemiz için en hayırlı olanlar başa geçer ve güzel ülkemiz çok daha güzel yarınlara yelken açar:)
Tabii biz hanımlar boş durmayacağız sebep ne olursa olsun, muhakak mideler dolacak :) Olmazsa olmaz:) İstermisiniz oy vermeye gitmeden önce nefis bir kahvaltı yapmayı:) Yada oyunuzu verip gelip geniş geniş kahvaltı yapmayı ?
Bir katkım olsun dedim bu pazar gününüze kendimcee ve pankeklerimi paylaşmaya karar verdim:)
Sevgili Papatya'mın yaptığı pankekler beni kışkırttığı içinn bende bir sabah kahvaltısında pankek yaptıımmm ve arşivime ekledim :) Bakınız ben pankek tarifini de kaydettiğim ilk tarif defterimi göstereceğim :)Yıl 2006-2007 :))

Ah nasıl bir hevesle başlamıştım o yıllarda:) Mutfakla yeni yeni tanışan ben her gördüğünü denemek ve tattırmak istemenin aşkı ile hatta o aşkı hiç kaybetmeden bugünlere geldim:))
İlerleyen günlerde yapacağım birşey daha eski tariflerimi yeniden güncelleştirmek olacak :) Yapım ve fotoğraflamalar sürüyor:)) Blogda üçüncü yazım ustalık yazım olacak :D
Şimdi pankek de sıra:)

Malzemeler:
3 adet yumurta
1 çay bardağı tozşeker
1,5 su bardağı süt
Yarım çay bardağı sıvıyağ
2 su bardağı un
1 fiske tuz
1 çay kaşığı kabartma tozu
1 pk. vanilin

Yapılışı:
Yumurtalar tuz ile çırpılır, şeker, yağ ve kabartma tozu,vanilin ve un eklenerek çırpma işine devam edilir..Tercihen bir saat dinlendirilir.
Teflon bir tavaya çok az sıvıyağ konulup, ısıtılır ve karışımdan bir kepçe dökülüp krep yayar gibi yayılır kısık ateşte arkalı önlü pişirilir..
Pişen pankek katlarına bal, marmelat, reçel yada çokokrem sürülüp dört eşit parçaya bölünerek servis edilir..

Afiyet bal şeker olsun :)
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler