Kağıthelvalı Pasta

Bir blogcuya verilecek en güzel hediye bence ya mutfak eşyası ya da yemek kitabıdır.Yani içinde yemek barındıran herşey onu mutlu eder.En azından benim için böyle.Bayılırım tabak çanak satan yerleri gezmeye insan bir tabağa ya da bardağa ne kadar süre bakabilir.Çok uzun isterseniz babangaya sorun.Esroşum da bana 2 tane süper yemek kitabı almış.Mutfakta masanın üzerinde duruyor.Her oturduğumda bakıyorum okuyorum.Nasıl bir duygu olduğunu bilen bilir zaten bu tarif de o kitaplardan birinden Sahrap Soysal'a ait.Hem kolay hem çok lezzetli.



Malzemeler






  • 4 adet kağıthelva



  • 1 su bardağı süt



  • 2 su bardağu su (ben su yerine süt kullandım)



  • 2 yemek kaşığı tepeleme un



  • 8 yemek kaşığı şeker



  • 3 yemek kaşığı kakao



  • 1 yemek kaşığı nescafe



  • 1/2 su bardağı tahin



Sütü,unu,şekeri,nescafeyi,kakaoyu bir tencereye koyup iyice karıştırın.Karışımı muhallebi kıvamına gelinceye kadar kısık ateşte karıştırarak pişirin.Ocaktan aldıktan sonra biraz ılımasını bekleyin.Ilıyan kremanıza tahini ilave edip mikserle karıştırın.Servis tabağına koyduğunuz bir adet kağıthelvanın üzerine biraz krema koyup ikinci kağıthelvayı yerleştirin tekrar krema koyun kağıthelvaların hepsini bu şekilde yerleştirdikten sonra kalan kremayı bütün yüzeye sürüp üzerini süsleyin.Ben cevizle süsledim.Buzdolabında bir gece bekletip servis edin.




Kalbinizden sevgi eksik olmasın eviniz huzur ve mutlulukla dolsun afiyet olsun.........



Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler