Kerevizin Salata Hali

Merhaba,sevgililer günü,Mübarek kandil,okulların açılması hepsi bir güne sığdı.Herşey gibi işte o da bitti.Günler su gibi akıp gidiyor.Yarın şu iş haftaya bu iş derken zaman akıp gidiyor.

Ama bakıyorum maaşallah mutfaklar çalışıyor etkinlikler son gaz devam ediyor yeni planlar yapılıyor.Hadi hayırlısı

Bu kereviz salatasını -ben kereviz sevmiyorum diyenler bile bayıla bayıla yiyor ya daha ne olsun.Hem lezzetli hem faydalı.Biz afiyetle yedik.Yapmak isterseniz

Malzemeler




  • 2 adet kereviz


  • 2 yemek kaşığı mayonez (arzuya bağlı)


  • Yoğurt (süzme yoğurt olursa daha iyi)


  • sarımsak


  • ceviz


Kerevizlerin kararmaması için önce dilediğiniz adet ki ben 3 diş koydum sarımsağı tuzla iyice dövün.Mayonezi ve yoğurdu karıştırıp bir kapta hazırda bekletin.Kerevizlerinizi soyup yıkayıp rendeleyin ve yoğurt ile harmanlayın.Üzerini cevizle süsleyin.(Ben karartmasın diye içine ceviz koymadım)



Tek başına salata olarak tüketebileceğiniz gibi et yemeklerinizin de yanına çok yakışan bir lezzet.



Ağzınız her dem tatlı olsun hep güzel sözlerle dolsun............



Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

1 yorum:

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler