Mis Kokulu Ekmekler

Sonunda başardım uzun araştırmalar sonucu kendime bir ekmek yapma makinası aldım.Tercihim Sinbo oldu.Nedeni ise kullananlara sordum,internetten kullananların yorumlarını okudum Sinbo da böylece karar kıldım.


Böylelikle çok sevdiğim bir yolculuğa da çıkmış oldum ekmek yapma.Deli diyebilirsiniz ama bazen gece yattığım yerden daha değişik neli ekmek yapabilirim diye düşünerek uyuyorum.Kime ne ya da kime zararı var böyle davranmamın.Aksine faydalı birşey tabi evdekiler için.Bu yukarıda gördüğünüz cevizli ekmek makinada yaptığım ve anneme götürdüğüm çok güzel bir denemeydi.O kadar kabardıki bir ara makinanın camına değecek diye korktum normal unla yaptım.Sonuç süperdi



Bu da 7 tahıllı ekmek unundan yaptığım makinada ilk pişen ekmek yalnız bu garibim cevizli kadar şanslı değildi.Hazır ekmek unlarının içinde kendi tuzu varmış ben bilemediğimden tuz ilavesi yaptığımdan biraz! tuzlu oldu.Ama atıldı mı asla Allaha çok şükür asla yiyecek atmam yoğurtlu papara yapılıp babanga tarafından hızlıca tüketildi


Şimdi sırada yarın sabah kahvaltı için zeytinli ekmek var.


Herkese mutlu ve keyifli pazarlar diliyorum


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler