RAMAZAN ETKINLIGI-KOLAY EKMEK KADAYIFI


MERHABA ARKADASAR,BU SEFERKI ETKINLIGE BEN DE IKI TARIFIMLE KATILMAK ISTEDIM.BUNLARDAN BIR TANESI,KOLAY EKMEK KADAYIFI.TARIFI YEMEK SAATI FORUM SAYFASINDAN ALMISTIM.FÜSUN FIRAT'A AIT OLAN COK GÜZEL,RAMAZANA UYGUN,HAFIF BIR TATLI.BENIM GIBI EKMEK KADAYIFINI YASADIGI YERDE BULAMAYANLAR ICIN GÜZEL BIR TARIF.HERKESE TAVSIYE EDERIM.BU GÜZEL ETKINLIK ICIN DIYALOG YEMEKLERINE TESEKKÜR EDIYOR VE KOLAY GELSIN DIYORUM.

MALZEMELER:

3 su bardagi tozseker
3 su bardagi su
1 litre süt
1,5 paket etimek
1 corba kasigi nisasta
1 corba kasigi un
1 yumurta
1,5 corba kasigi irmik
1 vanilya
1 kahve fincani hindistan cevizi

YAPILISI:

Süt,irmik,nisasta,un ve yumurtayi ocaga koymadan önce iyice karistirip,ocagin üstüne koyun.Devamli karistirarak koyulasana kadar pisirin.Atesten almadan evvel vanilyayi ekleyin.Serbeti kaynatin.Etimekleri 2 sira halinde dizin,kaynattiginiz serbeti etimeklerin üzerine dökün ve serbeti cekinceye kadar bekletin.Pisen kremayi iyice cirptiktan sonra etimeklerin üzerine dökün.En son hindistan cevizini serpin ve soguduktan sonra buzdalibinda 1 gece bekletip öyle servis yapin.

AFIYET OLSUN!
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler