Muzlu Kedidili Pasta

Günaydınn:))
Yağmurlu kapkaranlık ve gök gürültülü bir güne uyandık ancak kedime gelebildim ki blog yazayım :)
Bahçedeki kirazlara birşey olacak kopacaklar diye korkuyorum kaç gündür sürekli dolu yağıyor çünkü:( Hayırlısı bakalım diyorum ve ağzımız tatlansın diye bu nefisss pastayı paylaşıyorum sizlerle..

Malzemeler:
1 paket kedidili bisküvi (24 adet)
Islatmak için : 1 kutu muzlu süt
Kreması için:
3 su bardağı süt
1 su bardağı tozşeker
2 çorba kaşığı mısır nişastası
1 çorba kaşığı un
1 pk. vanilin
1 tatlı kaşığı tereyağ
2 adet muz-damla çikolata
Üzerine 1 paket muzlu creme ole+500 ml. süt
Pasta şekerleri

Yapılışı:
Öncelikle kreması için; süt tencereye alınıp vanilin ve tereyağı hariç tüm malzemeler eklenerek ocağın altı yakılmadan iyice çırpılır. Ocağın altı yakılıp orta ateşte karıştırarak pişirilir. Kaynamaya başlayınca vanilin ve tereyağ eklenip bir iki taşım daha kaynatılır ocaktan alınır.
Bisküviler süte bandırılarak nemlendirilir ve servis tabağına zevke göre dizilir.. Ben altışarlı olarak dizdim 4 sıra elde ettim. Her kata hazırlana kremadan sürülür, yalnızca ikinci katta muz dilimleri ve çikolata eklenir. Dizme işlemi bittikten sonra pasta creme ole ile kaplanır pasta şekerleri ile süslenip tercihen bir gece dinlendirildikten sonra dilimlenerek servis edilir..

Afiyet bal şeker olsun:)

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler