BISIKLETLE ORMANDA HAFTA SONU GEZIMIZ

Bu yaz'in ilk bisiklet gezisini yaptik esimle,ben gecen seneden beri ilk binisim bisiklete.
Esim kisin kar haricinde hic inmedi bisikletten diyebilirim, büyük bir gölün etrafinda 1 haftada 600 km bisiklet sürerek kendi rekorunu kirmis oldu.
Esim bisikletleri hazirladi,bende yanimiza yemek icin birkac birsey aldiktan sonra atladik bisikletlere ormana dogru ciktik yola.
10 km kadar gittikten sonra ilk molamizi verdik,evde hazirladigim neskafeden ictik,elmalardan yedikten sonra tekrar yola devam ettik.Hava tam bisiklet sürme havasiydi hafif serindi


Bu yol sadece bisikletliler icin,hafif bayir oldugu icin pedal cevirmekte zorlandim 10 km kadar vardi ,ama bu yolu dönüste inerken hic pedal cevirmeden 2 km kadar gidilebiliyor.


Yolun üstündeki bu kocaman visne agacini görünce durdum ve resmini cektim,okadar cok visne varki dallar kiriliyor, kimse toplamadigi icin cürüyüp gidecek visneler
Burasi yine yolumuzun üzerinde olan yeni acilmis bir gezi bahcesi,aylar öncesinden gazetelerde cokca reklami yapildi.Gördügüm kadariyla öyle övdükleri kadar büyük bir bahce degil ama otobüslerle insanlar gezmeye geliyor .Giris 9 euro


Bizde Türk Alman kadinlar gurubu bu cuma gelecegiz gezmek icin,bakalim bahcenin ici nasil göründügü gibiyse fazla büyük degil,resim ceker sizlerle paylasirim.

Büyük satranc taslariyla satranc oynayan ziyaretciler

Bahceye gelen ziyaretcileri bu kücük trenle gezdiriyorlar



ikinci molamizi verdik,kendi yaptigim visneli cikilotali keki unuttum kahvenin yaninda yemek icin,esimde asagidakileri aldi yedik ictik dinlendikten sonra yine bastik pedallere

misir tarlasi yolumuzun kenarindaydi ,2 hafta sonra bu misirlar insan boyundan uzun oluyor bol yagmur yagdigi icin

Güzel manzarara görünce hemen esimi durduruyor resim cekip yola devam ediyoruz


gittigimiz yolun dönüsü fazla yorucu olmadi cünki giderken tirmandigimiz yolu inerken pedal cevirmeden indik



40 km bisiklet sürdükten sonra evimize geldik,ben haliyle biraz yoruldum,Yemegim hazir oldugu icin yanina salata yaptim esimde cay demledi balkonda ictik.Yola almayi unuttugum visneli cikilotali kekim ve gül tatlisi,esim serbetli tatlilari sevdigi icin pek eksik olmaz tatli bizde
Balkonumuzda bu manzara esliginde caylarimizi yudumladik gazetemizi okuduk,senenin ilk bisiklet gezisini yapmis oldum,bakalim ikincisini ne zaman yapariz.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler