BLOGUM 3 YASINDA '''MANDALINALI KIVILI TART

Öncelikle hepinizin gecmis anneler gününü kutlarim arkadaslar.Bu aralar cok yogun gectigi icin anneler gününde 3. senesine giren blogumu bile güncelleyemedim.
Yine yayinlanmayi bekleyen tariflerimin arasindan meyveli tarti ekledim,iyiki elimin altinda yayinlanmamis tarifler var zaten bu yogunlukta yapamazdim .

P:D:C:S:42 Etkinligine ev sahipligi yapan sevgili Hatice'ye gönderiyorum kolayliklar diliyorum


3 sene önce anneler gününde esim ve cocuklarim tarafindan hazirlanan bloguma basladim
o günü hic unutmam.
Güzel bir kahvalti hazirlamisti cocuklarim bana ve anneler günü icin aldiklari hediylerini vermislerdi.

Benim bloglarda yemek tarifleri icin girdigimi biliyorlardi sanada blog acalim sende tariflerini paylas dediklerinde .. benim zamanim olmaz, ben beceremem yapamam demistim...bir basladik 3. senemizi bile girdik .

Esime cocuklarima tesekkür ediyorum .Sizlerede 3 sene boyunca yapmis oldugunuz ziyaretleriniz ve yorumlarinizi icin tesekkür ederim arkadaslarim.

1 yumurta sarisi
125 gr margarin
80 gr pudra sekeri
1 paket vanilya sekeri
bir fiske tuz,alabildigi kadar un
1 cay kasigi kabartma tozu

kremasi icin
200 ml krema
200 gr quark(labne veya süzülmüs yogurt)
1 cay bardagi seker
1 paket vanilya sekeri
1 paket krem sertlestirici

üzeri icin,3 tane kivi,1 kutu konserve mandalina
1 paket pasta jölesi

margarinle pudra sekeri cirpilir,yumurta sarisi vanilya sekeri tuzu ilave edilip cirpilmaya devam edilir.Kabartma tozu ve un ayni anda ilave edilir karistirilir,yaglanmis tart kalibina yayilir.Isitilmis 170 derece firinda üzeri fazla kizarmadan alinir.

Krema mikserle cirpilir,quark, seker ,vanilya sekeride eklenir ve cirpilir.Krem sertlestirici ilave edilir mikserle cirpilir krema koyu bir kivam almis olacaktir,buzdolabinda bekletilir.
Sogumus tartin üzerine krema sürülür,dilimlenmis kiviler ve madalinalar dizilir.pasta jölesi tarifine göre pisirilir meyvelerin üzerine fircayla sürülür.üzerindeki jöle donunca servise hazir demektir afiyetle yenir.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler