ANNELER GÜNÜNÜN ARDINDAN VE PIKNIK KEYFI


Anneler gününde hem blogumun 2. yas günü hemde anneler günü gibi güzel bir günü ayni günde kutlamis olduk.Cocuklarimin benim icin hazirladigi güzel bir kahvaltidan sonra piknik hazirligi yapildi ve yemyesil ormanda yeni acan mis gibi papatyalarin agaclarin icinde mangal yaptik,havada tam bahar havasiydi sicacik .Oyunlar oynadik caylar icildi,ormanda yürüyüs yaptik,güzel bir gün gecirdik cocuklarim ve esimin sayesinde,onlari cok seviyorum ve cok tesekkür ediyorum bana böyle güzel bir gün hazirladiklari icin.Kizim anneler günü hediyesi olarak ütü hediye etti,benim eski ütü emekli olmak icin can cirpinirken kizim tam ihtiyacim olan ütüyü almis düsünceli yavrum cok tesekkür ederim.Oglumda kendi harcligindan cicek ve cikilota almis,onada cok tesekkür ediyorum,Allah hepmizin evladini korusun yollari acik sanslari bol olsun.

mangal yapildi kendi yapmis oldugum lavas ekmegiyle afiyetle yendi

caylar icildi,cekirdeksiz olurmu tuzlu kavruk cekirdekler citildi ama yere atmadan,temiz buldugumuz piknik yerini temiz birakmak zorundayiz,ama bazi türklerimiz malesef pek dikkat etmiyorlar,cöp iki adimlik yerde,onlarin ardindan biraktigi cöpleri esimle biz toplayip cöp kutusuna attik.
Kürdan köfte
hindi pirzola,tavuk kanat
cicek acan agaclar üstüne basmaya kiyamadigim mis gibi papatyalar
Bol okjijenli yemyesil orman
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler