BIZIM EVIN RAMAZAN HAZIRLIKLARI,VE SOBE

Burma tatlisini dün yaptim serbetini henüz dökmedim firindan yeni cikti hemen resmini cektim,yaptigim diger bülbül yuvasi ve muska tatlisinin tarifini ekleyecegim. Sevgili Banucu,gum beni sobelemis,sevdigim 3 seyi yazacakmisim,bende hemen cevaplayayim.
Pazar günü ailecek yaptigimiz kahvalti ve sonrasinda yapilan cay keyfiyle sohbetler.
Esimle ormanda bisiklet sürmesi,onun istedigi 100 km yi henüz sürememis olsamda,ben simdiye kadar 70 km gecemedimde....
Baharda acan renk renk mis gibi kokan cicekleri ucusan kelebekleri,sevilecek okadar güzel sey varki saymakla bitmez,yeterki güzel bakalaim o zaman güzellikleri görürüz.
Banuya cok tesekkür ederim,bende Sanong,arkadasimi sobeliyorum


cevizli kadayifimiz
Ramazan gelmeden önce tatli bir telas baslar bizim evde ,nerden baslasam neyle baslasam önce yufka acayim,manti yapayim,sulu köfte yapayim,yaprak sarayim,baklava acayim diye liste uzar gider.Saydiklarimin hepsini yaptim posetlere koydum buzluga giitiler hepside,iftarda misafir gelecek olsa bir saatte üc dört cesit yemek hazirlamak mümkün, ,lavas ekmekleri yaptim sahurda yenmesi icin,gerci sahurda yemek yemedigim icin bir bardak suyla gecistiriyorum sahuru.Bizim evde artik geleneksellesti,iftar soframizda hosafimiz,sütlacimiz,baklavamiz kesin olacak,vede biri biterken hemen arkasina ilave yapilacak yani kesintisiz olacak.Ilk haftasi kadayif yapmistim tatli olarak,dün 4 tepsi baklava actim,bayrama kadar yeter,bir kismini iftara davet eden arkadaslaima götürecegim,iste böyle bizim evin ramazan hazirliklari,Allah herkesin evine bolluk bereket versin agiz tadiyla hayirli ramazanlar dilerim hepinize arkadaslarim.



kremali sütlacimiz


sulu köfteyi iki cesit yaptim,bir tepsiyi yuvalak yaptim,ikinci tepsiyi parmak köfte yaptim,posetlere bir yemeklik koydum.


Serinletici kan sekerimizi düzenleyici üzümlü kaysili hosafimiz.

4 kilodan yufka actim,posetlere 5 ser tane koydum buzlukta lazim oldukca aliyorum.

3 kilo lavas ekmegi yaptim,et,tavuk,köfte lavasla nefis oluyor.


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler