BISIKLETLERLE PAZAR GEZMESI


Bu yaz gecde olsa bisikletle pazar gezmemizi yaptik,yani ben yaptim ,esim yaz kis hic inmediki bisikletin üstünden,buz haricinde hep sürdü.Evden cikarken esimle pazarlik yaparak ciktik ben dedim 50 km yi gecmeyelim,esimde 70 km dedi.benim icin 50 km bile fazla aslinda ama kendisi gecenlerde tam 100 km bisikletle dag ,bayir gezdigi icin ona az geliyor.ben dedigimiz yere gelince tamam artik dönelim dediysemde ikna olmadi istedigi kus bakisi yere kadar bisikletlerle gittik,yani 70 km yapmis olduk.Eve geldigimizde ayaklarim ve bacaklarim sanki bende yoktu,o kadar hamlamistimki adim atacak halim yoktu.ilk biniste birden 70 km yapmak benim icin biraz cok oldu,esimde ise hic bir yorgunluk belirtisi yoktu,dahada bana öbür sefere 100 km yapacagiz dedi.Yorulmusda olsam doganin güzelligi kuslarin civiltisi ormanin okjijeni beni inanilmaz hafifletti ve rahatlatti.,imkani olan arkadaslara tavsiye ederim.



hem bisiklet sürdük hemde bu muhtesem doga manzaralarinin resmini cektim,özelliklede dogayi seven arkadaslarim icin resimledim



Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler