Ormanda yürüyüse ne dersiniz


Sizlere hafta sonumuzuzda yaptigimiz orman maceramizi anlatmak istiyorum.
Günümüze bu manzara esliginde balkonda kahvalti yaparak basladik,hava pek günesli olmasada zaten bir türlü günes yüzü görmüyoruz bu sene bahar almanyaya gelmedi gitti.
Esimle kahvaltidan sonra plan yapmaya basladik,esim herzaman oldugu gibi bisiklet sürelim dedi,hafta ici ise bisikletle günlük 50km yaptigi yetmezmis gibi hafta sonlarida bisiklet sürmek ister.Bende hava biraz rüzgarli ormanda yürüyüs yapalim dedim,sonucta benim dedigim oldu ve ormana yürüyüs yaptik.Sözde 1,2,saat yürüyecektik,esim beni bu kadarcik icinmi evden cikardin diyerek yolu biraz daha uzattik.Dogayla basbasa kus sesleri insana huzur veriyor.Resimde gördügünüz koyunlar bizi görünce hepside yanimiza kadar geldiler iclerinde yavrularida vardi,hatta iclerinden biri yerdeki cayir cimen yetmezmis gibi agactaki yapraklari yemeye basladi.Bende hemen resmini cektim,esim bak koyun sana show bile yapti,sana ilginc pozlar veriyor dedi.Bu arada biz bayagi yürüdük artik yorulmaya baslamistim,bazan agaclar okadar siklasiyorduki ormanin ici karanlik oluyordu,sonunda ormandan acik bir alana ciktik baktikki bizim oturdugumuz yerden 15 km uzaktayiz ,birde bunun dönüsü var.Artik esime kizmaya basladim ((ben sana bu kadarmi cok yürüyelim dedim gördünmü ne kadar uzaklasmisiz geri bu yolu nasil gidecegiz )dedikce hazirlikli gelmis cebine doldurmus cikolotalari ben kizdikca yoruldum dedikce bana "al canim enerji verir yorgunlugunu alir "diyerek beni yatistirmaya calisti.Ben ona kizmaya devam ediyordum "eve gidince masayi sen hazirlayacaksin esim tamam,salatayida sen yapacaksin onada tamam sucluya sesi cikmiyor ne dersem tamam diyor,iyikide yemeklerimi yapip gitmistim yoksa o yorgunlukla birde yemekle ugrasamazdim.Eve geldigimizde masayi esim hazirladi salatayi ben yaptim cayi esim demledi,özetleyecek olursak güzel dogayla basbasa ,yorucu bir gün gecirdik.Bir gün öncesindede kizimla evimizin yaklasik 100 metre arkasindaki ormanda kosu yapmistik birde yorucu orman gezisi eklenince bilmem halimi anlatmama gerek varmi.
Iste arkadaslar böyle bir gün yasadik sizlerle paylasmak istedim,her zaman yemek tarifi yerine bazen günlük yasantimdanda yazacagim hatta elisleride ekleyecegim,iyi olmazmi ne dersiniz??




Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler