SUCUKLU MILFÖY

Gecenlerde isten yeni geldim,telefon caldi misafir geliyor,ayy bendeki telasi görmeliydiniz,ben simdi ne yapacagim bir saatten gelecekler,hazirda birsey yok,bilmiyorum ama ev hanimlari hep böyle galiba önce panikliyoruz sonra birkac cesit yapiyoruz.Hemen buzlukta milföy hamurum vardi balkon sicak oldugu icin hemen cözüldü,hemen yapip firina sürdüm,onlar gelmeye birkac cesit yaptim yani yetistirdim,esim telasimi görünce gidiip hazir pasta alayim dedi ben pek sevmiyorum hazir mamülleri misafirimi kendi yaptigim pastalarla agirlamal daha güzel.
1 paket milföy hamuru
1adet sucuk
1 adet yesil biber,1 adet domates
1 yumurta karabiber tuz
YapilisiSucugu dilim yuvarlak dograyin,yesil biberi domateside kücük dograyin kaeabiberi tuzunu ilave edin ve milföy hamurunun ortasina ic karisimi kovun bükün bükzügünüz yeri alz kisma getirin,milföy hamurunun bir tanesini üstüne uzun ve ince sekilde kesip seritler elde edin,seritleri milföy hamurunun üstüne koyun yumurtayi sürün cörekotu serpip firina sürün,180 derecede üstleri kizarana kadar pisirin.


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler